3 години гаранция 14 дни за връщане на продукта

Помощ

Как мога да заплатя?

При покупката можете да заплатите предварително с карта, с банков превод, или с наложен платеж (кеш) на куриера.

Плащане с карта
При плащане с дебитна или кредитна карта, задайте при процеса на плащане информацията за Вашата карта, включително номера на картата, нейната валидност и трицифрения код (CVV).

При нас не трябва да се притеснявате за безопасността. За обработване на плащанията използваме системата Adyen, която покрива строгите стандарти за безопаност PSD2 SCA, и използва изкуствен интелект за откриване на измамните плащания. Информацията за Вашата карта се пренася с помощта на протокола за защита SSL на един от нашите зашифровани сървъри. Този изключително сигурен протокол предпазва Вашите данни от злоупотреби.

Плащане с предварителен банков превод
При плащане с банков превод на сметка, веднага след направа на поръчката получавате e-mail с потвърждение на Вашата поръчка, в който ще откриете всички необходими данни. Обработката на банковия превод обикновено отнема на банките 2-3 работни дни. Поради това, моля, имайте предвид, че времето за доставка може да бъде удължено с 2-3 работни дни.

Данни за банков превод - Berlin Brands Group a.s.

Получател: Chal-Tec GmbH
Банка: UniCredit Bank
IBAN: BG29UNCR70001522842415
SWIFT: UNCRBGSF

Поръчка с наложен платеж
Ще заплатите за направената поръчка директно на куриера при нейното получаване. Моля, обърнете внимание, че фирми не могат да поръчат с наложен платеж, а също така при плащане с наложен платеж към цената се добавя административвна такса в размер на 4 лева..

Защо цената на продукта се променя през годината?

Цените на продуктите се променят според сезона, тяхната наличност и също според промоциите и разпродажбите, които са с ограничено време. Препоръчваме ви, ако откриете продукт с добра цена да не чакате дълго, тъй като промоцията може да свърши.

Имате в кошницата продукт, а цената му се е сменила след няколко часа? Свържете се с нашето обслужване на клиенти чрез e-mai или по телефона. Ще се радваме да разрешим този казус във Ваша полза.

Как да получа купон за намаление?

Абонирайте се за получаване на нашия newsletter в долната част на нашия сайт и ще получите специален купон за намаление, и информация за много намаления, които си струват!

Не получих купон за намаление

Абонирали сте се за получаване на нашия Newsletter на нашата страница и не сте получили обещания купон за пазаруване? Моля пробвайте следните стъпки:

  • Проверете внимателно своята e-mail поща
  • Погледнете и в папка SPAM

Ако и сега не сте открили e-mail с купон за намаление, свържете се с обслужване на клиенти чрез e-mail. Ще се радваме да Ви помогнем.

Мога ли да поръчам като фирма?

Ако желаете да поръчате като юридическо лице / фирма / е необходимо при задаване на Вашата поръчка да го направите чрез формуляра за поръчка на фирма, или чрез e-mail. Фактура издадена на физическо лице не може да бъде променена на фирма.

Не получих потвърждение за направената поръчка

В случай, че на Вашия e-mail не сте получили абсолючно никакво потвърждение за Вашата поръчка, дори 2-3 часа след като сте я направили, моля направете следните стъпки:

  • Проверете отново внимателно своята електронна поща
  • Погледнете и в папка SPAM

Ако и сега не откриете e-mail с потвърждение за Вашата поръчка, свържете се с обслужване на клиенти чрез e-mail или по телефона. Ще се радваме да Ви помогнем.

Виждам плащане от моя страна, но не си спомням да съм поръчвал нещо от вас

Моля проверете още веднъж, дали става въпрос за плащане към нас. Попитайте и членовете на Вашето семейство, дали не са направили покупка през Вашата сметка.

Ако все още не можете да откриете причината за поръчката и плащането, свържете се с обслужване на клиенти чрез мейл или по телефона. Ще се радваме да Ви помогнем.

За поръчката ми е взета неправилна (или два пъти) сума

В случай, че сте ни превели повече пари от необходимото, или от Вашата карта е взета неправилна сума, моля свържете се с обслужване на клиенти, за да разрешим този проблем.

Моля не забравяйте да предоставите документ за извършеното плащане.

Вашият документ за плащане трябва да съдържа следните данни:

(Кредитна / дебитна карта)

  • e-mail, който сте задали при поръчката
  • сума, дата

(Банков превод)

  • Кой е направил превода? (Собственик на сметката, IBAN)
  • на каква сметка са били преведени парите? (номер на нашата сметка)
  • сума, дата

Може ли да получа фактура?

Изпратили сме Вашата фактура чрез e-mail, на адреса, който сте задали при поръчката. Фактурата Ви се изпраща автоматично веднага, щом поръчката Ви е изпратена от нашия склад. Ако сте проверили всички папки на Вашата поща (включително СПАМ) и не сте открили фактурата, моля свържете се с обслужване на клиенти, за да Ви препратим копие на Вашата фактура.

Може ли да промените моята фактура?

Поради нашата фирмена политика, след издаване на фактурата не е възможно да бъдат направени каквито и да било промени или поправки по нея. Разбираме, че това може да причини неудобство, за което искрено молим за извинение.

Ако желаете Вашата поръчка да е на фирма, още при задаване на поръчката я направете през нашия формуляр за поръчки на фирма, или чрез мейл / по телефона.

Горе