3 години гаранция 14 дни за връщане на продукта

Помощ

Как мога да се отпиша от бюлетина?

Искате ли да се отпишете от нашия бюлетин? Смятаме, че това е срамно! Има ли нещо друго, което можем да направим за вас? Ако не, най-лесният и бърз начин да се отпишете е да кликнете върху връзката в края на бюлетина.

Къде мога да намеря информация за моя SIRET номер и регистрация на компанията?

За ваша информация, номерът на SIRET е номерът, посочен в регистрацията на дружеството.

Ето и нашата информация:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Търговски регистър: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Регистрационен съд: Берлин: Окръжен съд Шарлотенбург, CIF: DE 814529349, WEEE номер: DE 46906833
Управляващи директори: Mgr.Peter Chaljawski

Как мога да променя данните на профила си?

Ако имате някакви въпроси относно профила си в нашите маркови магазини или искате да промените информацията в него, просто се свържете с нашето обслужване на клиенти. Нашият екип ще ви помогне бързо и лесно.

Как мога да изтрия данните на клиентите си?

Сигурни ли сте, че искате да деактивирате или дори да изтриете данните на клиентите си? Свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.

Мога ли да получа услуги за монтаж или поддръжка на продуктите?

В момента не можем да предложим инсталиране или ремонт на място, но работим по въпроса. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.

Възможно ли е опаковането на подаръци?

Не, все още не предлагаме опаковане на подаръци. Нашите стоки се доставят в кафява здрава кутия.

Може ли да бъде предоставен EORI код за моята поръчка извън ЕС?

Понастоящем продаваме стоките си само в Европа. Тъй като не изнасяме стоките си извън Европа, не можем да ви изпратим EORI код, но нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще отговори на всякакви въпроси или коментари.

Как мога да поръчам?

Можете да правите поръчки на нашия уебсайт или да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.

Мога ли да резервирам продукти?

Понастоящем не можем да предлагаме резервации на продукти, но работим по въпроса.

Какво трябва да направя, ако поръчката ми е отменена и ми е възстановена сума без никакво уведомление?

Ако поръчката ви е била отменена, това може да се дължи на факта, че в момента на изпращане на поръчката не е имало доставчик на транспортни услуги или продуктът вече не е бил наличен. Съжаляваме! Нашата цел е да избегнем забавяне на доставките и да повишим сигурността на планирането. Ето защо сумата за възстановяване е на път към вас.

Горе